افزودن شغل جدید

1- وارد حساب کاربری خود شوید
2- وارد پنل مدیریت شوید( از بالای صفحه)
3- روی آیتم جدید کلیک کنید.
ثبت شغل جدید
- نام شغل را وارد کتید( مثلا شرکت نرم افزار ایده گستر)
- دسته بندی مربوط به شغل را انتخاب نمائید (مثلا همه دسته بندی ها-کامپیوتر، اینترنت و موبایل-شرکت نرم افزاری-)
- نام مدیریت شغل را وارد کنید
- ساعت کاری را وارد کنید
- موبایل را وارد کنید
- شماره تلفن را وارد کنید
- آدرس ایمیل را وارد کنید
- سایت را وارد کنید
- کد پستی را وارد کنید
- آدرس را وارد کنید
- موقعیت دقیق خود را روی نقشه مشخص نمائید
می توانید نشانگر موجود رو صفحه را جابجا کرده و به مکان مورد نظر انتقال دهید.
همچنین می توانید در مرورگر موبایل از نقشه تمام صفحه استفاده کنید.
- در صورت توضیحات بیشتر در خصوص معرفی شغل تان می توانید آنها را درج کنید
- اگر تصویری از شغلتان در اختیار دارید، اضافه کنید
- روی دکمه ارسال کلیک کنید
پس از عملیات ثبت، شغل شما به لیست مشاغل در بخش مدیریت مشاغل اضافه خواهد شد.
در صورت لزوم می توانید شغل ثبت شده را ویرایش نمائید.